به وب سایت دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان شهیدبهشتی بندرگناوه خوش آمدید



برای نمایش بهتر وب سایت،ازمرورگرموزیلایاگوگل کروم استفاده کنید . دانلودموزیلافایرفاکس،دانلودکروم

برای ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ازطریق بخش تماس بامدرسه(منوی بالای سایت) اقدام فرمایید.

gifs website

شرایط قبولی دانش آموزان سمپاد

شرایط قبولی و ادامه تحصیل دانش آموزان دوره سه ساله متوسطه مراکز آموزشی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان                                                                                        

1-در پایه اول و دوم متوسطه دانش آموزی حق ادامه تحصیل در مراکز آموزشی سمپاد را خواهد داشت که دارای شرایط زیر باشد :

الف معدل سالانه وی در خرداد کمتر از 14 نباشد .

ب نمره سالانه او در هیچ یک از مواد درسی در خرداد و یا شهریور کمتر از 12 نباشد .

تبصره 1: دانش آموزی که شرایط فوق را احراز نکند ولی بر اساس آیین نامه آموزشی دوره سه ساله متوسطه روزانه قبول شناخته شود می تواند طیق مقررات در مدارس عادی ادامه تحصیل دهد.

تبصره 2: دانش آموزی که نمره سالانه درس یا دروس وی در خرداد ماه بین 10 تا 12 باشد می تواند جهت ادامه تحصیل در مراکز سمپاد در امتحانات نوبت شهریور ماه شرکت نماید .

تبصره 3: در صورتی که با معدل سالانه کمتر از 14 در خرداد شرایط قبولی در مدارس عادی را نداشته باشد درس هایی راکه نمره کمتر از 10 دارد در شهریور ماه امتحان می دهد وبا هر نمره یا معدلی به مدارس عادی هدایت می شود .

2-چنانچه دانش آموزی نخواهد در امتحانات تجدیدی شرکت کند یا به شهری منتقل گردد که فاقد مراکز آموزشی سمپاد است ، نمرات وی بر اساس آیین نامه امتحانات مصوب شورای عالی آموزش و پرورش ملحوظ و طبق مقررات اعلام نتیجه خواهد شد .

3-  دانش آموزی که به دلیل کسب نمرات بین 10 تا 12 در درس یا دروسی در امتحانات شهریور ماه شرکت می کند ، چنانچه پس از برگزاری امتحانات شهریور ماه معدل سالانه وی حداقل 15 باشد در یک درس و یا معدل سالانه وی حداقل 17 باشد در دو درس نمره بین 10 تا 12 داشته باشد می تواند در مراکز آموزشی سمپاد ادامه تحصیل دهد . دانش آموزان در طول دوره متوسطه فقط یکبار در یک ماده درسی می توانند از مفاد این ماده استفاده کنند .

4-شرایط قبولی و ادامه تحصیل دانش آموزان پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی در مراکز آموزشی سمپاد تابع مقررات و دستور العمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش می باشد .

5-دانش آموزی که به دلیل کسب نمرات بین 10 تا 12 در درس یا دروسی در امتحانات شهریور ماه شرکت می کند ، نمره یا نمرات شهریور او هر چه باشد در جمع و معدل سالانه او مؤثر نخواهد بود و فقط ماندن یا خروج آنها از مراکز آموزشی سمپاد را مشخص خواهد کرد .




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : یک شنبه 21 تير 1389برچسب:, - 1:8
دسته بندی موضوعی:

راهنمای ثبت سفارش وخریدکتاب

راهنمای مراحل ثبت سفارش کتاب های درسی

اولیا گرامی، در زیر مراحل مختلف ثبت سفارش کتب درسی به صورت مختصر شرح داده شده است. برای پیشگیری از هر گونه اشتباه بهتر است مراحل زیر را یکبار مرور فرمایید.

روی آدرس www.irtextbook.comیا www.irtextbook.ir  کلیک کنیدیاآن را وارد نمایید. با فشردن کلیدEnter به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وارد شوید.
 
نکته خیلی مهم:دانش آموزان واولیای گرامی توجه داشته باشندهنگام واردنمودن سریال شناسنامه(6رقم قرمزرنگ آخر)،سریال شناسنامه قدیمی یا6رقم آخرشماره دانش آموزی خودراواردنمایندزیراسریال شناسنامه جدیددرسیستم سنادثبت نشده است درصورت نداشتن فتوکپی شناسنامه قدیم یاشماره دانش آموزی به آموزشگاه مراجعه نمایید.

برای ثبت سفارش کتاب، مطابق شکل بر روی کادر ورود به بخش سفارش دانش آموز کلیک نمایید.

پنجره زیر به شما نشان داده می شود. کد ملی، سریال شناسنامه و کد امنیتی را تایپ و روی دکمه ورود کلیک کنید.

نکته خیلی مهم:دانش آموزان واولیای گرامی توجه داشته باشندهنگام واردنمودن سریال شناسنامه(6رقم قرمزرنگ آخر)،سریال شناسنامه قدیمی یا6رقم آخرشماره دانش آموزی خودراواردنمایندزیراسریال شناسنامه جدیددرسیستم سنادثبت نشده است درصورت نداشتن فتوکپی شناسنامه قدیم به آموزشگاه مراجعه نمایید.
 
http://s6.picofile.com/file/8200921634/book2.gif

رعایت نکات زیر الزامی است :

√کدملی دانش آموز باید 10 رقمی بوده و بدون خط تیره وارد شود و همچنین صفرهای سمت چپ، نیز باید وارد شود.

√شماره سریال شناسنامه، 6 رقم سمت راست می باشد و به هیچ وجه نباید سری عددی و حروفی وارد شود.

√کد امنیتی را مطابق تصویر وارد نمایید.

در صورت برخورد با هر یک از خطاهای زیر، به ترتیب زیرعمل نمایید :

پیام " دانش آموز مورد نظر یافت نشد "، بدین معنی می باشد که مشخصات دانش آموز، در سامانه سناد ثبت نشده است. لذا به مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایید و موضوع را جهت ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه سناد به اطلاع مدرسه برسانید. پس از ثبت نام دانش آموز در سامانه سناد، مجددا اقدام به ثبت کتاب در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نمایید.

پیام " شماره سریال وارد شده صحیح نیست" ، ابتدا صحت ورود سریال شناسنامه را از روی شناسنامه کنترل نمایید در صورتیکه شما سریال شناسنامه را صحیح وارد کرده اید، برای اصلاح شماره سریال شناسنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایید تا مدرسه از طریق بخش ویرایش در سامانه سناد، شماره سریال دانش آموز را اصلاح نماید.

با ورودبه بخش مشخصات دانش آموز، لطفا صحت اطلاعات از جمله سال تحصیلی( 95-94 )، رشته و پایه را بررسی نموده و در صورت درست بودن اطلاعات ذکر شده، مطابق شکل بر روی کادر "مشخصاتم را تایید می کنم" کلیک نمایید.

در صورتی که با هریک از موارد زیر رو به رو شدید، مطابق توضیحات ذکر شده عمل نمایید :

چنانچه اطلاعات نمایش داده شده، متعلق به شما نیست و یا بخشی از اطلاعات اشتباه می باشد از ادامه سفارش خودداری فرمایید. قبل از تکمیل سفارش بایستی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و موارد تصحیح اطلاعات را اعلام نمایید.

در صورتی که با هریک از موارد زیر رو به رو شدید، مطابق توضیحات ذکر شده عمل نمایید :

پیام " امکان ادامه ثبت سفارش و خرید کتاب درسی به صورت آنلاین برای دانش آموز مورد نظر امکان پذیر نمی باشد " به این معنی است که فقط دانش آموزانی می توانند وارد سیستم شده و اقدام به سفارش و خرید کتاب درسی نمایند که در سال تحصیلی 94-95 در سامانه سناد ثبت نام قطعی آن ها انجام شده باشد. بنابراین باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و دانش آموز مورد نظر در سال تحصیلی جدید، ثبت نام قطعی شود. به این ترتیب پس از ثبت نام قطعی در قسمت مشخصات تحصیلی ، به جای سال تحصیلی 93-94 سال تحصیلی 94-95 نمایش داده می شود.

در این قسمت گروه مذهب، شماره موبایل (برای ارسال پیامک)، پست الکترونیکی را وارد نمایید.

  1. ثبت شماره تلفن همراه اجباری می باشد، باید با 09 شروع شده و یازده رقم باشد.
  2. ثبت پست الکترونیکی اختیاری می باشد.
  3. سپس مطابق شکل بر روی کادر "ثبت و ادامه" کلیک نمایید.

در این قسمت همانطور که مشاهده می فرمایید، سیستم با توجه به رشته و پایه تحصیلی معتبر شما، کتاب های مربوطه را نمایش می دهد.سپس مطابق شکل بر روی کادر " ثبت سفارش" وارد شوید.

در این بخش باید مطابق شکل در ابتدا درگاه پرداختی بانک را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که با کلیه کارت های عضو شتاب که دارای رمزدوم(رمز اینترنتی‌) باشند، می توانید اقدام به پرداخت نمایید و هر کدام از درگاه های پرداختی را که انتخاب نمایید، تفاوتی ندارد.

سپس بر روی کادر " تایید نهایی و پرداخت " کلیک نمایید.

مطابق شکل در صورت انتخاب هر یک از درگاه های بانکی به صفحه ی درگاه پرداخت بانک منتقل می شوید.

توجه ! در صورتی که نتوانستید به صفحه پرداخت منتقل شوید به نکات زیر دقت فرمایید :

  1. ! اگر مرورگر شما نسخه قدیمی است، ورژن جدید آن را نصب نمایید یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید.
  2. ! بررسی کنید که حتما تاریخ و زمان سیستم شما به روز باشد
  3. ! در برخی از تبلت ها و گوشی های همراه امکان پرداخت به صورت اینترنتی میسر نمی باشد.

بعد از ورود به هر کدام از درگاه های پرداخت، دانش آموزان باید موارد زیر را کنترل نمایند:

نام شرکت پذیرنده حتما کنترل شود.

در صورتی که دانش آموز مقطع ابتدایی باشد، نام پذیرنده باید شرکت افست باشد.

اگر دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی باشد، نام پذیرنده باید شرکت چاپ و نشر باشد.

مبلغ پرداختی با مبلغ سفارش یکسان باشد.

زمان انجام ثبت عملیات بانکی حداکثر 15 دقیقه می باشد که در بالای صفحه نمایش داده شده است.



√اگر درگاه پرداختی انتخاب شده بانک ملی باشد، پنجره زیر نمایش داده می شود :

√اگر درگاه پرداختی انتخاب شده بانک پاسارگاد باشد،در ابتدا به صفحه زیر منتقل می شوید. سپس بر روی کادر " ارسال به بانک و پرداخت " کلیک نمایید.

در حین پرداخت به موارد زیر توجه نمایید :

اگر در صفحه پرداختی بر روی کادر انصراف کلیک نمایید، پرداخت ناموفق خواهد بود و مبلغی از حساب شما کسر نمی گردد.

اگر پرداخت انجام شد، باید منتظر باشید تا تایید نهایی انجام شود و به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی منتقل شوید و سفارش شما کامل شود.

در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات، " کد پیگیری " سفارش به شما نمایش داده خواهد شد، در غیراینصورت پرداخت ناموفق خواهد بود و مبلغی که از حساب شما کسر شده است،حداکثر پس از مدت 72 ساعت توسط بانک به حساب شما برگشت داده می شود.

برای مشاهده سفارشات مطابق شکل زیر از طریق منوی "مشاهده سفارشات" اقدام نمایید.


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : یک شنبه 5 تير 1389برچسب:, - 9:49
دسته بندی موضوعی:

آدرس سامانه فروش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

آدرس سامانه فروش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان اعلام شد

 

لیدا نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: امسال برای نخستین بار کتب دوره پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

وی افزود: تسهیل و تسریع دسترسی دانش‌آموزان به مواد آموزشی اصلی ترین هدف فروش اینترنتی کتب درسی است. همچنین با این اقدام، نظارت‌ها بر توزیع و فروش کتب درسی افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به وبگاه سامانه فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی و مواد آموزشی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com درخواست خود را اعلام و کتب درسی را دریافت کنند. اگر دانش‌آموز امکان خرید اینترنتی را نداشته باشد، مدیر مدرسه می‌تواند هنگام ثبت‌نام دانش‌آموز در سیستم سناد (سیستم ثبت اطلاعات دانش‌آموزان)، درخواست خرید اینترنتی کتاب را برای دانش‌آموز ثبت کند.

وی گفت: ارتباط با سامانه فروش اینترنتی کتب درسی منوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدرسه و ثبت اطلاعات آنها در سامانه سناد است.




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : چهار شنبه 3 تير 1389برچسب:آدرس سامانه, فروش اینترنتی, کتب درسی ,دانش‌آموزان ,اعلام شد, - 16:13
دسته بندی موضوعی:

http://s3.picofile.com/file/8229967768/images.jpg

خبر پو





.:: Theme design by MAS'OOD ERSHADI ::.

قالب وبلاگ - قالب بلاگفا

ابزار هدایت به بالای صفحه